O bojama i ukusima neba

  • 179 Odgovora
  • 80363 Pregleda
*

Van mreže Miki

  • *****
  • 587
    • Astrologija.online
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #60 poslato: Oktobar 23, 2013, 07:54:57 pre podne »
Pošto si poranio sa linkovima, evo i tebi jedan
http://www.youtube.com/watch?v=WDvZr0NG08M
http://astrologija.online/

Robert Zoller:But in order for that to happen, I had to clear a lot of rubbish out of the way. The rubbish was New-Age astrology, New-Age ideas about magic, New-Age ideas about alchemy, and things of that sort. Which are all cul-de-sa

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #61 poslato: Oktobar 23, 2013, 08:03:03 pre podne »
Ojha!
Dobra ti sreća Mikajlo uvijek kucala na vrata!  :thumbsup2:

*

Van mreže Nataša

  • *****
  • 1570
    • www.tradicionalnaastrologija.com
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #62 poslato: Oktobar 23, 2013, 08:55:58 pre podne »
Ne razumijem što mene pitate zašto neđelja, a ne subota? Eto vam adventista, jevreja.

Ako nema Vaskrsa uzalud mi moja vjera. A on je u neđelju, ordenja mi.

To je isto kao da je vas pitam zašto manifestacije tako a ne ovako, zašto vi ne praznujete srijedu, jer su tada stvoreni Sunce, Mjesec i zvijezde, na četvrti dan, da se našalimo?
A šta je dan za čovjeka, a šta za Boga?  "...jedan dan pred Gospodom kao hiljada godina, i hiljada godina kao jedan dan " (2Pet. 3.8 ; Psl. 90.4).
"Hrišćanstvo je suboti dalo onaj značaj koji joj i pripada: ona prethodi neđelji, kao što i Stari Zavjet prethodi Novom Zavjetu, i kao što Zakon prethodi ljubavi i blagodati."

Ja pitala adventiste, tacnije, pitali oni mene (moja se Sofija sa cerkom njihovog svestenika druzi jos iz obdanista, a sada i u skolu zajedno idu). A sta se tu ima pitati. Jedna od deset Bozijih zapovesti. Shabat/dan odmora, sveti dan. Boldirala sam ja poslednju tvoju recenicu iz ovog navoda, ne zato sto sam taj odgovor trazila (pitanje je kao sto vec ranije objasnih bilo retoricko), vec zato sto si time otkrio kako je lako uci u gnosticko logiciranje i uciniti "jeres". Mozes to da racionalizujes koliko hoces, ali cinjenica ostaje da je nedelja zamenila subotu u vremenu kada su dani u nedelji odredjeni prema 7 planeta tradicionalnog kosmosa. Tako je bilo kod Vavilonaca i svih posle njih. Redosled dana koji danas poznajemo je poznovavilonski i zadrzan je kod indijskih astrloga, nekih od njih. Taj sled ide ovako:  MO,MA,ME,JU,VE,SA,SO. Ovo su i Jevreji preuzeli i Rimljani posle njih. I tako Solarni zameni Saturnov dan jer onaj koji je rodjen na juznoj solarnoj tacki, mora vaskrsnuti na istocnoj koja, gle cuda, zasto da ne, pada bas u solarni dan. I ne, nikakve veze Bozic sa paganskim Sol Invictusom nema (slucajno se slavio 25.12.) ili sa rimskim festivalom "Natalis invicti". Ispada da se i Sunce i Hristos radjaju na isti dan, s tim sto Hristos vaskrse na prvu solarnu obratnicu, u solarni dan. Ma nikakve ovo veze nema sa namerom. Sve je slucajno i sve je namesteno. Vazi.

Pretpostavljam da je namesteno i ovo sa Svetim Trojstvom. Sve te silne paganske religije koje su usvojile neki oblik bozanskog trojstva, sve je to namesteno ili je slucajno, samo namerno sigurno nije. U Vailonu trojstvo Nimrod, Semirama, Tamuz, u Egiptu Oziris, Izida, Horus. U judejskom, prezavetnom paganizmu jedinstvo cinise Keter, Kohmah i Binah, a u Platonovoj filozofiji (hermetisti ovo usvajaju kao svoje) imamo Nepoznatog Oca, Duha/Logosa i Animu Mundi iliti Dusu Sveta. I sve ovo odgovara trojstvu SO/ME/VE, bas kao sto se Duh Sveti u vidu golubice u hriscanskoj prici javlja. Gle cuda, oduvek je ova ptica pod VE signifikacijom u TA bila. Da, imamo i onu rimsku trojku Jupiter, Juno i Minerva. Bice da se Bog ponavlja kroz istoriju u svom javljanju. Ova prica se moze ozbiljno iskomplikovati sugestijom da je trojstvo nama preko pagana, odnosno, Crkve ubaceno i da se time kamuflirala prava priroda Bozanskog koju karakterise Porodica Bozanskog, a ne Trojstvo. Porodica zaista odgovara 7 ontoloskih principa tradicionalnog sveta kroz koje se Bog pokazuje u upojedinacenoj manifestaciji. I sve to mozemo da guramo pod "namestaljke" i mozemo da relativizujemo Stari Zavet i jednu od deset Bozijih zapovesti, subotu zamenimo nedeljom, ali cemo zato biti uporni u postovanju Svetog Slova kada je magija u pitanju. Ma nema veze ni sto smo magijsko za temelj hriscanstva mozda uzeli, nije vazno, mi smo izabrani i moze nam se. I negde verovatno i jeste tako, ali eto, magi su prvi bili koji su Hristu prisli i nesto se time htelo reci. Sta je Crkva u svojim politickim agonijama prvih vekova posle smrti Hrista, dok se radjala, morala da cini je ipak mozda neka druga stvar. Kako ne bih prevodila, dacu jedan citat ne engleskom, verujem da svako od nas toliko engleskog poznaje:

"With Gnosticism being so predominant in this early period, it behooves one to learn what they believed, for many early church writings were defenses against gnosticism. Gnosticism borrowed much of its philosophy and religion from Mithraism, oriental mysticism, astrology, magic, and Plato. It considered matter to be evil and in opposition to Deity, relied heavily on visions, and sought salvation through knowledge. The late Professor Arthur Cushman McGiffert interprets some of the early Christian fathers as believing the Gnosticism to be ‘identical to [sic] all intents and purposes with Greek polytheism’ (50). Gnosticism had a mixed influence on the early Christian writers: like the pendulum on a clock, some were influenced by Gnostic thought, while others swung to the opposite extreme.

 Knowledge was also the desire of the Greek philosophers. We owe a lot to these sages of old. J. N. D. Kelly, lecturer and principal at St. Edward Hall, Oxford University, states that ‘[the concepts of philosophy] provided thinkers... with an intellectual framework for expressing their ideas’ (9) to the extent that it became the ‘deeper religion of most intelligent people’ (9). The eminent theologian Adolf Harnack considered Greek philosophy and culture to be factors in the formation of the ‘ecclesiastical mode of thought’ (1: 127). According to McGiffert, the concepts of philosophy prevalent during the time of the early church were Stoicism, which was ‘ethical in its interests and monistic in its ontology’ and Platonism, which was ‘dualistic and predominately religious’ (46).

 That these philosophies affected Christianity is a historical fact. What did these philosophers teach about God? In Plato’s Timeus, ‘The Supreme Reality appears in the trinitarian form of the Good, the Intelligence, and the World-Soul’ (qtd. in Laing 129). Laing attributes elaborate trinitarian theories to the Neoplatonists, and considers Neoplatonic ideas as ‘one of the operative factors in the development of Christian theology’ (129)."

Uzeto sa http://www.heraldmag.org/olb/Contents/doctrine/The%20Origin%20of%20the%20Trinity.htm

Nije ovaj link nikakav samostalni dokaz. Uzela sam ga nasumicno od zaista velikog broja naucnih radova na temu veza paganizma i hriscanstva, tacnije, veze prve stelarne religije i hriscanstva. Jednako je istina da je paganizam uticao na hriscanstvo koliko i hriscanstvo na paganizam. Ako je ta integracija podrazumevala nesto vise u duhovnom smislu u redu je, ali nikako nije u redu za ove cinjenice govoriti da su namestaljke jer to veru onog koji tako govori cini slabom. Da, hriscanstvo jeste solarna prica i to je dobro i tako i treba da bude.

" Is this positive proof that the Christian Trinity descended from Greek philosophy? No. However, in a comparison between the church of the third century and that of 150-200 years before, the noted German theologian, Adolf Harnack, finds ‘few Jewish, but many Greco-Roman features, and... the philosophic spirit of the Greeks’ (1: 45). In addition, Durant ties in philosophy with Christianity when he states that the second century Alexandrian Church, from which both Clement and Origen came, ‘wedded Christianity to Greek philosophy’ (Caesar 613); and finally, Durant writes of the famed pagan philosopher, Plotinus, that ‘Christianity accepted nearly every line of him...’ (Caesar 611).

 World conditions were hardly conducive to the foundation of a new and different religion. Pagan gods were still the gods of the state, and the Roman government was very superstitious. All calamities were considered the displeasure of the gods. When the dissolute Roman government began to crumble, it was not seen as a result of corruption within, but as the anger of the gods; and thus there were strong persecutions against Christians to placate these gods.

 In such a time was Christianity born. On one side were persecutions; on the other the seduction of philosophy. To remain faithful to the belief of Jesus Christ meant hardship and ridicule. It was only for the simple poor and the rich in faith. It was a hard time to convert to Christianity from the relatively safer paganism. In the desire to grow, the Church compromised truth, which resulted in confusion as pagans became Christians and intermingled beliefs and traditions. In his Emergence of Catholic Tradition, Pelikan discusses the conflict in the Church after AD 70 and the decline of Judaic influence within Christianity. As more and more pagans came into Christianity, they found the Judaic influence offensive. Some even went so far as to reject the Old Testament (13-14).

 With this background, the growth and evolution of the Trinity can be clearly seen. As previously stated, the Bible does not mention the Trinity."
« Poslednja izmena: Oktobar 23, 2013, 12:23:35 posle podne od strane Natasa »
astrološki tekstovi, izrada horoskopa, škola astrologije
www.tradicionalnaastrologija.com

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #63 poslato: Oktobar 23, 2013, 10:57:00 pre podne »
I šta sad, da ja tumačim cijela zapadna gnostička vjerovanja, ako vec necemo ona tamo dalja persijska i iza, dualisticka? O čemu pojma nemaju, ni oni koji predaju to na fakultetima cijeli život koliko je obimno, kompleksno, vrzino kolo. Jedno ogromno razdoblje od prije Hrista a i poslije, stalo je ovdje, najuceniji toga doba su tu sve i da nisu htjeli biti, a ponajvise okultisti, kabalisti, neoplatonisti, ko sve ne, oni što prizivaju mrtve, ko god i od svud, i veliki mislioci i šarlatani... Ajde zaleti se na Aristotela, pa nisam budala tolika iako bi nekad i htio još samo kad bi znao. Mnogi su od njih za svako postovanje ali tesko da su za podrazavanje! Mnogima moramo zahvaliti itekako, ali jos vise pokusati razaznati poluistine njihove. Sto je tesko, mucno, zapravo uzaludno, s tim da napor moramo pohvaliti i ego koji hoce odatle da ukrade, osvjetli, prepozna, nadgradi.

Kao i Sveti Oci uostalom, ne mozes ti biti kao Stolpnik, ne mozes se podvizavati ko oni na drvetu jer nisi taj karakter nije to vrijeme, ali mozes i moras ih postovati jer nose blagodat sto se Ljubav zove kojom iscjeljuju, koja se vidi, kojom djeluju, govore. Da li ovi sto stalno intelktualizuju kroz gnozu, nose Ljubav, iako preziru palo, materiju? Tesko.

Mi možemo djeci dati ime Sofija po gnosticima ili po narodu nasem, ili ja Jakov po Jevrejima ili po svima drugima kasnije jer je to sislo i preko Novog Zavjeta u narod kasnije, zato sto se rvao sa Bogom a s kim bi prečim, ali tesko da možemo pratiti sve kao da smo sa njima ovce čuvali, i reci dijete mi je Jevrej ili gnostik po rodjenju, zato sto se tako zove? Samo nek nije Eonka....Tako i ovo, ima 7 dana, 12 Apostola, a vala i ja da se dodam, 10 planeta mozda iz 10 Zapovjesti hehehe... Toga itekako ima i prije Hrista, jer su mnogi zivjeli po Savjesti, bili Pravedni, isli ka skladu, a ne samo da su vračali i bacali grah. Pa to uslo danas i u Pravoslavlje, a sto ne bi, mali potok se uliva u veći, mali duh u veći, tako i ovo, sve sto je valjalo i danas je tu, s tim da ti koji to prate, bistre, vele da u tim gnostickim ucenjima koje je pokusano da se ubaci u hriscanstvo jace nego sto je, ima i zestokih zabluda! Sveti Oci su svakako najrelevantniji ljudi za to i svi se slazu do jednoga po tom pitanju, zasto im ne bi vjerovao?! Jer ne mozes ti istini zabraniti da izadje na vidjelo, ti mislis ne razlikuju se Sveti Oci medju sobom kroz ucenja, naredice im vladika da nesto sakriju a sto su otkrili? Razlikuju itekako, ima suprotnosti medju njima karakternih, ali su bar u jednom slozni Hrista priznaju, a Astrologiju ne, demonska je. Mozes ti da odes i kod Artemija sto je krenuo strnputicom da pitas za astrologiju, dzaba, naucio ga Justin toliko bar ako nije da postuje Sabor.

Zbog tih Mudraca, koji su se poklonili prvi Hristu, ja i dalje imam smjelosti ovo raditi, mada kazu neki da su tamo od Persije, pa jos iza, od dualizma dosli, a ne sa ove druge bande od magova jednosmjernih. Ako su oni, valjda mogu i ja. E sada kako, determinizmom? Nece moci, ukidam tako Hristovo predanje slobode.

Kažem tek, da je opasno premetati ovo sve po glavi, gledali smo Blistavi um, kako završi onaj matematicar? Mada svi zavrsimo uvijek tragicno u ovom svijetu kako god okrenes. Ne moras ti vjerovati, ali bogme moja gnoza ti kaze imas SA 180 NE vladar i to na relaciji Sa i Ge, pa ME 180 UR (zasto svi TA imaju lose ove planete na vladare da mi je znati, mozda i zato ostavise MA hehe ) imas gresku zescu, pa sta ces, intelektualazujes Jevandjelje ni manje ni vise,… a ko sad pa nema gresku, ja i ludju sa MO 0 NE u Sa u 4 180 SA u Ge, pa sta je gore vidjecemo, a da smo umisljeni nema dvojbe, iako ti racionalni mistik daleko vise, mada i opasnije, na meni se vidi da sam blesav na tebi i ne mora, nema ko da te opomene, pa eto ja cu. :smiley:

Zbog tog racionalnog toliko je i sekta!
Ti SO u 9, ME 120 NE, odlican ovnujski predvodnik sa ME i MO, sto je za svako postovanje, ja vladar SO 0 ME u Aq 120 SA u Ge, ko li je blizi biti Prorok iz pustinje da se potrcemo, ali, ali...Ja kao nametljiviji i drskiji, velim cuvaj se, nisi dosla po ovome sto pises jos do vladanja pomislima, do Poslusanja, a tek do Smirenja bez kojeg nema Rasudjivanja ni primirisala. Sto ne znaci ja jesam, ili sad svi Pravoslavci jesu. Jesmo šipak. Nece nam to pomoci presudno sto smo deklarativno u tome, ne pricam o tome. Opasnosti nevidljivog svijeta koji apsolutno postoji i o kome tek ne znamo nista, vladaju, otimaju se o nas. A Sveti Oci ga vide, tu su broj 1, tu ima takodje tajnovitog pa i misticizma, ali nema greske! Jer tesko da moze ko demone iskljuciti iz zivota, kao sto ne moze ni andjele. Na kraju ko zivi taj umre, pih. Sudbina je demonska stvar, determinizam predvodnik istog. A ja to eto znam odnekud i ovdje drvim, bljak, sram me bilo. Najgori sam, al potpuno, nemam hraborsti prekinuti, majke mi ga podvojene.

Pa eto ufatio se za Pravoslavlje o kome isto tako pojma nemam, da drzim svijecu na vrhu planine. Nije nego, gori bi bio nego sektas na Knez Mikajlovoj koji vrbuje ljude, da mi je to prvi povod...mada, sumnjivo brate, mlogo ga tupim tim ritmom, hehe.

*

Van mreže Nataša

  • *****
  • 1570
    • www.tradicionalnaastrologija.com
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #64 poslato: Oktobar 23, 2013, 11:19:11 pre podne »
Negiras pa polizes, malo tamo, malo vamo, te potok u vecu vodu, a ova u jos vecu, pa da nema price o mudracima ni ti astrologijom ne bi gatao...Pa ovako kada destilujem ti mu odjes gnostik takodje. Pazi, ima jos, prica o 7 grehova i njihovom poreklu i tu ima varijanti, jedna od njih je i ova. http://www.tradicionalnaastrologija.com/forum/index.php?topic=30.0 I nije poenta u eksplicitnom rangiranju grehova, to u izvorima nije uvek isto rasporedjeno, vec u broju 7. Idu u paru sa vrlinama, taman kao i planete prema svojim dostojanstvima. I sve ovo ne bi bilo cak ni interesantno da neki stvari uporno ne pokusavaju da relativizuju, razvuku, rasplinu ili kroz pretnju kakvom po dusu kaznom, fokus vrate na svoj kolosek u kojem se pitanja ne trebaju ni postavljati jer sve je to stvar vere. Ma jeste, ali vera je jedna strana price, gnoza je druga, dualizam na svim nivoima, tako je svet ustrojen i mi u to verujemo. Nasa je uzdanica u misticnom nivou hriscanstva i Novog Zaveta, mi mnogo toga na svoj nacin da objasnimo mozemo i izvucemo, vise ili manje, brilijantnu dedukciju poput Crkve u poznom 4. veku kada je o Trojstvu odlucivala u konacnici. I super jer to su od gnostika uzeli i time opravdali mnogo toga, ukljucujuci i moju astrologiju i zbog toga sam Crkvi zahvalna, kako god da zvanicno upirali prstom, mahali rukom, negirali sto se negirati ne da, a poneki Boga mi, bili i agresivni. Ko kaze da ne moze i ovako:

"Now to each one the manifestation of the Spirit is given for the common good. To one there is given through the Spirit the message of wisdom, to another the message of knowledge by means of the same Spirit, to another faith by the same Spirit, to another gifts of healing by that one Spirit, to another miraculous powers, to another prophecy, to another distinguishing between spirits, to another speaking in different kinds of tongues, and to still another the interpretation of tongues." (1 Corinthians 12:7-10)"

Ili na nasem:

"A u svakome se pojavljuje Duh na korist;
12:8  Jer jednom se daje Duhom reč premudrosti; a drugom reč razuma po istom Duhu;
12:9  A drugom vera, tim istim Duhom; a drugom dar isceljivanja, po tom istom Duhu;
12:10  A drugom da čini čudesa, a drugom proroštvo, a drugom da razlikuje duhove, a drugom različni jezici, a drugom da kazuje jezike."

E, a ova desetka iz Zapovesti, ako bas mora po broju, vise odgovara misticnom jevrejstvu i kabalistickoj ideji o 10 sefirota i 22 staze. To, opet, ima veze sa Aristotelovim i Platonovim sferama, ono sto nas tradicionaliste cini dogmaticnim po pitanju astroloskog predmeta. Sada cu kopirati svoj jedan post sa jedne fb grupe:

"Sefire povezane sa 22 staze koje u sebi prenose informaciju Božije kreacije kroz isti broj slova Aramejskog i Hebrejskog alfabeta." Iskoristicu ovu tvoju recenicu da ukazem na vezu sa jednom varijantom nase, ortodoksno-hriscanske, eshatologije prema kojoj dusa post mortem prolazi kroz 22 mitarska zastanka (redje zastupljena verzija, cesce se govori o 20) na kojima joj se "izlistavaju" gresi kroz prisecanja i upute od strane demona iskusavaca. Ovo, takodje, direktne veze ima sa platonistickom idejom o putovanju duse kroz sfere pre rodjenja i posle smrti"

Pazi, ima jos, nema kraja tome. Jeste, opasno je misliti, proveravati, racionalizovati, ali to i najpravicniji pravoslavci cine i to sam pokusala da ti dokazem. Nista od ovoga ne znaci da mi nismo u stanju da percipiramo veru i razlucimo je od gnoze. I za to odgovor imamo jer, kao sto rekoh, ovo je nasa vera. Hriscanstvo se sa gnozom borilo tolike vekove, tako nam kazu istoricari, ali je pitanje o kakvoj se borbi zaista radilo jer gnosticki pokreti nisu jednoobrazni. U toj raznolikosti svako od nas pristupa prema svom kapacitetu. U tom procesu se otkriva necija vera, u toj obazrivosti jer u jednom cemo se sloziti, a to je da svaki vernik u svoje se uzda. Moja racionalizacija nije uperena protiv tvoje vere, ne negiram ja veru tvoju time, vec svoju opravdavam. Za sada sam spokojna u tome. Gnoza je vazan deo procesa hriscanske doktrinacije, neizostavan njen deo, vitalni deo. Drugo je pitanje koja tacno gnoza, cija...Na te krivine valja paziti.
« Poslednja izmena: Oktobar 23, 2013, 12:02:28 posle podne od strane Natasa »
astrološki tekstovi, izrada horoskopa, škola astrologije
www.tradicionalnaastrologija.com

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #65 poslato: Oktobar 23, 2013, 01:55:29 posle podne »
I za to odgovor imamo jer, kao sto rekoh, ovo je nasa vera. Hriscanstvo se sa gnozom borilo tolike vekove, tako nam kazu istoricari, ali je pitanje o kakvoj se borbi zaista radilo jer gnosticki pokreti nisu jednoobrazni. U toj raznolikosti svako od nas pristupa prema svom kapacitetu. U tom procesu se otkriva necija vera, u toj obazrivosti jer u jednom cemo se sloziti, a to je da svaki vernik u svoje se uzda. Moja racionalizacija nije uperena protiv tvoje vere, ne negiram ja veru tvoju time, vec svoju opravdavam. Za sada sam spokojna u tome. Gnoza je vazan deo procesa hriscanske doktrinacije, neizostavan njen deo, vitalni deo. Drugo je pitanje koja tacno gnoza, cija...Na te krivine valja paziti.

Svak moze dati doprinos, onim pasivnim Opštim dobrom, žumančanom kesom koju nosi rodjenjem dok se ne snadje, pa i onaj koji neprestano i žestoko intelektualizuje, zasto ne, jer svak je stvoren po Liku Božjem, ali kazemo nije sve i blagosloveno time, jer mu je pretezni dio licnosti u blatu, i sada treba biti žestoko oprezan kako razdvajati i tumačiti isto.

Sve vrline koje su postojale i ranije, prije njega, i koje postoje sada, nalaze se, žive Hrišcanstvom, nema nijedne koja fali, koja nije dobila na značenju jačem poslije njega.
 
Pa što onda više tragati za učenjima? Ovo važi i za mene još više, znam a ne cinim, za tako slabasno ljudsko u nama, i ne nije to čas ovo čas ono bi, negoras pa polizes, nego recimo ako volim neumjereno da jedem, pijem, kurvam se sta znam vec, o tome kazem ili ne kazem, ali je bitno da znam da je loše, i da ne opravdavam sebe davajuci primjer drugima da je to dobro, no mi je slabost, šta ću, da je lako ne bi bio u tome, a to je razlika. Mala, ali razlika, daj Bože jednog dana kap po kap, pa postanem... bar protocni bojler.

Oprosti, nisam mislio bas o tome, htio sam o andjelima i Vavilonu, ali kada smo tu, namece se - sav ovaj tvoj silni rad, rijedak rad, ma ponosan sam i sam na tebe zbog njega, meni najvise lici na tvoj ME 90 JU, pa jos ako ga ti smatras vladarem utoliko bolje, a i gore. Pričam o radu i posvecenosti u ovome, ne o tebi, ok, ma kako je teško razgraničiti ono što je dijelo od onoga sto je čovjek. Razumijem, drago mi je da imas tog ovnovskog Merkura, Šekspirovog, jasnog, glasnog, koji kaze, sumnja je za mene odluka, a i vjera izgleda, ali ubi sestro sve živo i neživo istinito u njemu ovim u 90 sa JU u Co! Zatrpa sve i prepotopnim i potopnim, i poslepotopno osunčanim, ovim gromadama poluistina jupiterskih iz Jarca, koji imaju katkad vrlinu u traganju, rovarenju, iscitavanju, podvlacenju, ali i pogubno u beskonacnom vrćenju u krug, i nabacivanju miliona digresija. Kao kada bi stalno iskopavali rudu a ne bi je nikada dalje preradjivali, pravili finalne proizvode njome. E to je ME 90 JU, ne i ti kao licnost cijela, jer ipak sublimiras i nesto determinises, metodises, nije da nije ali ne ovim aspektom svakako.

Taj elitni gnosticizam, taj JU u Co al u 90 sa ME, niko im nije ravan, ej mi mislimo, vi ste dolje Demijurg cim ne mozete misliti. Nikakve ruke pomirenja, samilosti, praštanja. Na ti knjige u ruke. Čitaj, evo ti link, čitaj…ma sestro čitaj ti, nije vrijednost čitati nužno…ili jeste ali sta, Blagosloveni su oni koji čitaju, kako reče Jovan u Otkrovenju, ali Istinu koji čitaju, i njome žive. A jok, eto ga gnostik, da da da, sto je istina tebi nije meni, a sta je to istina?!

Oni tragaju i dalje za kobajagi nekom istinom, a ona rečena, ona objavljena. Nikako da shvati taj ME 90 JU, da filozofija postaje izlišna, potraga za smislom i ciljem zivota, jer na zemlju je dosao Onaj koji daje Život. Hristos se rodio, živio, razapet, Vaskrsao, a oni on je eon neki nikako materija, nije to lose, ali znas, ipak da nije nesto drugo? Izlišno je tragati vise za istinom, jer On je Istina, Put i Život. I ajde ti to objasni ME 90 JU, stani, nema više šta da se pitaš, ćuti, moli se, posti, strasti sklanjaj koje ti pomislima dolaze u voljni momenat, pronašaoooo si ME 90 JU, pronašao si čovjece Istinu!…Ne, istina je da istine nema za ME 90 JU, ona je eventualno u trazenju, novim digresijama, uporedjivanjima, spajanju baba i zaba jer sve sinkretisticki zapravo gledaju, svi oni iz ME 90 JU. Ama, neoplatonisto evo Me na Krstu krvarim za tebe...pricaj ti, ne cuje, ili cuje, bas je to fino, mudro, eventualno Biblija je skup mudrosti vaznih, ali idemo dalje, na sajam knjiga.

ME 90 JU, taj gordi filosof, najelitniji, ne moze sa tim da se pomiri, on je ucen, on čitaaaa hebooooteee, on traga, hrani, bodri svoju sujetu tako, šta drugo. Pricaj ti neoplatoničaru Porfiriju, ili Jeroklu, ili Vasilidu Sirijcu, ili Simonu gataru, Saturninu, Markionu i sta mi sve gugl izlista - Istina je da nema više portage za Istinom. 

*

Van mreže Nataša

  • *****
  • 1570
    • www.tradicionalnaastrologija.com
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #66 poslato: Oktobar 23, 2013, 02:04:20 posle podne »
Kog vraga uopste pricas o meni na ovoj temi. Nepotrebno, suvisno i skrece paznju. Meni ne pada na pamet da tumaceci tvoj natal o tvojoj veri pricam. Kakva je to argumentacija. Pa sve bih drugacije od tebe po pravilima TA mogla da izdeklamujem, ali cemu to, to nije tema. Samilost, prastanje. Ma sta ti znas o tome u vezi sa mnom.
astrološki tekstovi, izrada horoskopa, škola astrologije
www.tradicionalnaastrologija.com

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #67 poslato: Oktobar 23, 2013, 02:08:56 posle podne »
Ej nisam rekao o samilosti i prastanju da ih nemas ti...izvini to se odnosilo na gnosticizam elitni...jos jednom oprosti sto si i pomislila da sam ja pomislio da se odnosi na tebe, i izbrisi slobodno...

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #68 poslato: Oktobar 23, 2013, 02:33:49 posle podne »

Platon govori o 8 sfera, sferi zvezda, odnosno, Zodijaka koja se smatra mestom gde duse nastaju i odakle svaka pojedinacno, na putu prema Zemlji, prolazi kroz 7 planetarnih sfera u haldejskom redu od SA do MO.
.......
Sveti Toma Akvinski, postovalac Aristotela, bio je upoznat sa ovom teorijom o vezi izmedju duse i planeta. Postoje spekulacije da je ova teorija u tesnoj vezi sa 7 vrlina i njihovim oponentima 7 smrtnih grehova hriscanske teologije. Prve ti vrline: nada, vera i milosrdje poznate su kao teoloske vrline dok su ostale cetiri (mudrost, postojanost, umerenost i pravednost) nazivaju prirodnim vrlinama. Ove se vrline tako dovode u vezu sa planetarnim vrlinama i manama (porocima) pa tako:

Nada-MO vrlina vs. prozdrljivost-MO greh
Vera-SO vrlina vs. gordost-SO greh
Milosrdje-VE vrlina vs. pohota-VE greh
Mudrost-ME vrlina vs. zavist-ME greh
Postojanost, hrabrost-MA vrlina vs. gnev-MA greh
Umerenost-JU vrlina vs. pohlepa-JU greh
Pravednost-SA vrlina vs. lenjost-SA greh


Hvala na ovom gore linku, intesantno.

1. Stalno se pominju ovaj izvjesni Platon i Aristotel  :smiley: pa da pitam, zna li se jesu li oni kad uradili horoskop za zivota? Logika neka se pita, ako su ugledali tako silno Astrologiju, jesu li je praktikovali, zar ona ne sadrzi mnogo sta sto je vece i dublje od njihove misli kojom zaduzise covjecanstvo, kako su mogli odoljeti?

2. Jesi li ti ove vrline i grijehove poredjala analogijom skupljajuci ove spise i izucavajuci ih, ili je neko zapisao prije tebe a ti tabelu prenosis?

3. Ako je taj neko napisao prije tebe, piše li slucajno zbog cega je za JU rekao da je Umjerenost? Ne iz ovog odnosa, to moze da bude jos neka planeta zavisno kakav sistem ko narihta, nego astroloski, zar JU nije obilje, sirenje? Psiholoski da, slazem se ako ima svijest sta je vrlina pa da pamecu suzbija prekomjernosti? 


*

Van mreže Miki

  • *****
  • 587
    • Astrologija.online
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #69 poslato: Oktobar 23, 2013, 02:36:19 posle podne »
Boki, a šta si ti krenuo da dokažeš;
-da je astrologija grešna za pravoverne, pa se ti njom jer si pravovernik baviš iz inata ili mazohizma
-da moderna astrologija spada pod Bogougodne stvari a mi tradicionalisti smo mračnjaci i spadamo pod babaroga stvari
-da je tvoj učitelj izmislio astrologiju tako što je naučio od teozofa Dupora, iako ti smatraš da je astrologija objavljena svetu i nijedan je čovek ne moe izmisliti
-nešto četvrto, što ni tim sam ne znaš?
U svakom tvom kilometarskom postu je poenta sledeća:"jeste, kao što i nije", i namera ili možda i nije namera, ali ispad ada sve relativizuješ.
Ajde se potrudi u najviše 4-5 rečenica da sažmeš tvoje dokazivanje, molim te.

1. Stalno se pominju ovaj izvjesni Platon i Aristotel  :smiley: pa da pitam, zna li se jesu li oni kad uradili horoskop za zivota? Logika neka se pita, ako su ugledali tako silno Astrologiju, jesu li je praktikovali, zar ona ne sadrzi mnogo sta sto je vece i dublje od njihove misli kojom zaduzise covjecanstvo, kako su mogli odoljeti?

jeli ikad mašinski inženjer koji osmisli motor izvršio ugradnju ili uradio generalnu?






« Poslednja izmena: Oktobar 23, 2013, 02:39:46 posle podne od strane Miki »
http://astrologija.online/

Robert Zoller:But in order for that to happen, I had to clear a lot of rubbish out of the way. The rubbish was New-Age astrology, New-Age ideas about magic, New-Age ideas about alchemy, and things of that sort. Which are all cul-de-sa

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #70 poslato: Oktobar 23, 2013, 02:40:52 posle podne »
Mikajlo,

- ja se astrologijom bavim zbog plate zadnjih 10 godina, prodata duša dakle.
- svaka astrologija spada pod jeres.
- da je moj ucitelj izmislio astrologiju koliko je Dostojevski psihologiju
- sigurno ima nesto jos, a u cemu mogu biti i za i protiv, ambivalentno podvojena licnost u moru antiprotivnosti

5 recinica + Mikajlo =6, ali to se ne racuna.  :smiley:

*

Van mreže Miki

  • *****
  • 587
    • Astrologija.online
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #71 poslato: Oktobar 23, 2013, 02:42:05 posle podne »
Trebao si i šestu, da u njoj objasniš poentu onoga što dokazuješ.

http://astrologija.online/

Robert Zoller:But in order for that to happen, I had to clear a lot of rubbish out of the way. The rubbish was New-Age astrology, New-Age ideas about magic, New-Age ideas about alchemy, and things of that sort. Which are all cul-de-sa

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #72 poslato: Oktobar 23, 2013, 02:44:42 posle podne »
Ja ne dokazujem nista toliko, valjda bi bio ubjedljiviji, a moze liciti ako ti kazes...Pitam se o Vavilonu, i vrlo sam zahvalan na vasoj ljubaznosti sto ste me primili uopste sto razgovarate sa mnom.

*

Van mreže Nataša

  • *****
  • 1570
    • www.tradicionalnaastrologija.com
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #73 poslato: Oktobar 23, 2013, 02:47:00 posle podne »

2. Jesi li ti ove vrline i grijehove poredjala analogijom skupljajuci ove spise i izucavajuci ih, ili je neko zapisao prije tebe a ti tabelu prenosis?

3. Ako je taj neko napisao prije tebe, piše li slucajno zbog cega je za JU rekao da je Umjerenost? Ne iz ovog odnosa, to moze da bude jos neka planeta zavisno kakav sistem ko narihta, nego astroloski, zar JU nije obilje, sirenje? Psiholoski da, slazem se ako ima svijest sta je vrlina pa da pamecu suzbija prekomjernosti?

Skupljala astroloske spise i izucavala. Ne samo astroloske. Marcijana Kapelu recimo, neke Arape astrologe cija ti imena nece znaciti, Vetija Valensa, ima ih jos, znaju oni koji se sa TA bave. Rekla sam ti da to sto sam navela nije i jedina podela, ima ih jos, nisu gresi i vrline kod svih na ovaj nacin rasporedjene. Recimo, ME nije uvek zavist...O planetarnim fakultativnostima imas veoma lepo i eksplicitno u Ciceronovoj "Republici" gde se prica o Platonovim planetarnim sferama i osobinama koje svaka "kaci" na dusu. Jeste, mogla bih da prosirim tekst novim podacima, ali ne stizem. To su tek skice. Mozda jednom. Previse mi je toga na pameti.
astrološki tekstovi, izrada horoskopa, škola astrologije
www.tradicionalnaastrologija.com

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #74 poslato: Oktobar 23, 2013, 02:48:56 posle podne »
A Jupiter i Umjerenost, bez ove tabele i analogije koja prethodi, bili mu mogli dati tu osobinu?