O bojama i ukusima neba

  • 179 Odgovora
  • 79920 Pregleda
*

Van mreže Nataša

  • *****
  • 1570
    • www.tradicionalnaastrologija.com
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #30 poslato: Oktobar 22, 2013, 01:44:12 posle podne »
I mi tvrdimo da zvezde ne uzrokuju nista, vec pokazuju manifestovanu prirodu prvog pokreta u datom vremenskom trenutku. Nasa je volja omedjena tom prirodom, koja je, u sustini, i nasa nasledjena priroda (nas temeprament, nase ponasanje, nase strasti, nasi deformiteti, apetiti, nase zudnje, besovi i spokoji, sve sto nas cini licnostima) pa je tesko uzeti slobodnu volju kao nesto iznad takvih nameta. I ne samo to, omedjeni smo i izvan sebe, svojom okolinom, mestom u kojem smo rodjeni, istorijskim trenutkom. Biram ja mnogo toga, ali mnogo toga ne bira mene.
astrološki tekstovi, izrada horoskopa, škola astrologije
www.tradicionalnaastrologija.com

*

Van mreže Miki

  • *****
  • 587
    • Astrologija.online
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #31 poslato: Oktobar 22, 2013, 01:45:00 posle podne »
Zato mi tvrdimo da zvezde nisu uzrok ničega što se zbiva u svetu
Ako zvezde nisu onda ostaje Bog ili slučajnost, pošto ja ne verujem u slučajnost onda je Bog, a ako je on uzrok kolika može biti slobodna volja?
http://astrologija.online/

Robert Zoller:But in order for that to happen, I had to clear a lot of rubbish out of the way. The rubbish was New-Age astrology, New-Age ideas about magic, New-Age ideas about alchemy, and things of that sort. Which are all cul-de-sa

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #32 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:02:38 posle podne »
Nataša, u tradicionalnoj astrologiji je itekako bilo tvrdih specijalaca kada je u pitanju determinizam! Mozda si u medjuvremno nesto smeksala, ali sama si tvrdila da je 100% sve odredjeno unaprijed.  :(

Tatijan u Besedi protiv pagana piše: "Demoni su načinili ljude žrtvom svog otpadništva. Pokazavši ljudima raspored zvezda, kao oni koji se kockaju, uveli su sudbinu koja je tuđa pravdi, jer bilo da je ko sudija ili optuženi, takvi su postali po određenju sudbine... demoni su izmislili sudbinu. Kao osnova za to poslužilo im je to što su životinje prenesene na nebo. Jer oni su udostojili nebeske počasti životinje s kojima su živeli nakon zbacivanja s neba - gmizavce, ribe, četvoronožne životinje koje žive u planinama - radi toga da bi ljudi mislili da i one borave na nebesima i da bi posredstvom rasporeda zvezda uverili da je život na zemlji, dalek razumu, saglasan s razumom: na taj način, bilo da je ko gnevljiv ili trpeljiv, uzdržan ili neuzdržan, bogat ili siromašan, takvim su ga predodredili oni koji raspolažu rođenjem; jer raspored Zodijaka je delo bogova. Ako je svetlost jednoga od njih, kako kažu, jača on oduzima slavu od ostalih i ko je pobeđen sada opet može biti pobednik. Oni se sa zadovoljstvom bave pričama o sedam planeta kao igrači koji bacaju kocku. Ali mi smo iznad sudbine i umesto lutajućih demona znamo samo za jednog Gospoda večnog, i ne potčinjavajući se sudbini, odbacujemo i njene zakonodavce".

*

Van mreže Miki

  • *****
  • 587
    • Astrologija.online
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #33 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:05:27 posle podne »
Evo ja nisam tvrd da sve mora biti determinisano 100% u detaljima, samo u principima planeta. Da li bi mogao da odgovoriš na

Ako zvezde nisu onda ostaje Bog ili slučajnost, pošto ja ne verujem u slučajnost onda je Bog, a ako je on uzrok kolika može biti slobodna volja?
http://astrologija.online/

Robert Zoller:But in order for that to happen, I had to clear a lot of rubbish out of the way. The rubbish was New-Age astrology, New-Age ideas about magic, New-Age ideas about alchemy, and things of that sort. Which are all cul-de-sa

*

Van mreže Nataša

  • *****
  • 1570
    • www.tradicionalnaastrologija.com
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #34 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:14:21 posle podne »
Nataša, u tradicionalnoj astrologiji je itekako bilo tvrdih specijalaca kada je u pitanju determinizam! Mozda si u medjuvremno nesto smeksala, ali sama si tvrdila da je 100% sve odredjeno unaprijed.  :(

Nista omeksala nisam, a sta drugi kazu, malo je vazno ovde, jer vecina koja se kao tradicionalisti predstavljaju malo veze sa ovim imaju jer sve sto ih interesuje je da primene tehnike i udare po gatanjima ne bi li svoje probleme u zivotu resili. Izvan toga, ne interesuje ih nista i tako i promovisu TA gde stignu. Pokusavam da pronadjem svoj post iz 2003. na starom artu i ne mogu, gde sam rekla ovo sto i sada pisem. Slobodna volja nije neogranicena, ona je omedjena trenutkom naseg rodjenja koji odrazava nasledje nasih otaca i sve je to savrseno uskladjeno ma kako nama nasumicno i slucajno delovalo. Ja, ti, niko nije birao nista na sebi i oko sebe, prema tome, slobodna se volja nikako ne moze odnositi na imput koji bilo kojoj odluci prethodi. To je tako zdravorazumski da je blesavo raspravljati uopste. Kada pricamo u "uticaju", mi pricamo o necem drugom, o toku kotrljanja loptica koje su nam zapale iz prvog pokreta. Imput je vazan, a volja nije nista vise do pokusaj, ne vise od toga, da se na taj imput odgovori. Gde je volja umobolniku ili mongoloidu, ili psihopati sa skeniranim zakrzljalim mozdanim centrom za empatiju. E, to ti je imput pa ti u to smesti volju gde mislis da treba. Kada ovako postavis stvari, zaista ispada da volje i nema, da je malesna, zakrzljala...Koliko ti je dato da se prostres, tolika ti i volja.

Ovo za zivotinje na nebesima, pa to je gluplje od glupog.
« Poslednja izmena: Oktobar 22, 2013, 02:16:15 posle podne od strane Natasa »
astrološki tekstovi, izrada horoskopa, škola astrologije
www.tradicionalnaastrologija.com

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #35 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:16:38 posle podne »
Da ja ne pisem, a i ne bih mogao bolje od ovoga, evo ti isječak od Valentina Svencickog o slobodnoj volji u razgovoru sa jednim ateistom:


......

Духовник. Пређимо сада на питање о односу слободе људске воље и Промисла Божијег.

Опет морам да почнем са оним што ти је већ познато. Господ је човјеку дао слободу. Господ не води човјека ка спасењу механичким путем - тако што ће претворити у аутомат и све његове поступке тиме лишити моралног садржаја. Господ му даје слободу да сам за себе изабере пут спасења, и тиме омогући своје слободно сједињавање са Богом у вјечном животу. И ако човјек изабере пут зла, то јест, одласка од Бога - то није активно изражавање Божије воље.

Непознати. Стани мало! Значи, такав одлазак се чини без воље Божије? А шта је са оним "ни једна длака са главе"?

Духовник. Ја сам рекао да такав одлазак није активни израз Божије воље, али то уопште не значи да се он чини без Његове воље.

Непознати. Не разумијем.

Духовник. Божија воља попушта да се тај одлазак оствари, не пресијеца га Својом силом, и због тога ми утврђујемо истину: "све се дешава по вољи Божијој". У сваком, чак и најгорем људском поступку учествује воља Божија, с обзиром да не прави препреке његовом остварењу.

Непознати. Молим те да ми то објасниш на конкретном примјеру. На примјеру, рецимо, оног разбојника о којем сам ти говорио.

Духовник. Одлично. Узећемо примјер са разбојником. Разбојник је опљачкао твоју кућу и починио злодјело. Да ли је то била воља Божија? Да, била је, али не у томе што је разбојник одлучио да опљачка твоју кућу, него у томе што је Господ попустио да се његова зла воља оствари и није зауставио њено дјеловање.

Непознати. А зашто није зауставио? У чему је онда ту Промисао Божији?

Духовник. О томе ћемо мало касније. Наставимо сада наше разматрање учења о Промислу. Човјеков живот не формира се само од његових поступака, него и од поступака људи који га окружују. Ти свој живот не одређујеш само својим поступцима; њега, у много већем степену, одређују људи који те окружују. Разбојник који те је напао може потпуно да промијени вањске услове твог живота; сав твој живот због тог догађаја може да пође у другом правцу. И ако узмеш у обзир да су људи који те окружују такође носиоци своје слободне воље, биће ти јасно да се и на све промјене у твом животу које потичу од туђих злих поступака не може гледати као на активно пројављивање Божије воље. Погледај епоху мучеништва. Шта, и то је била активно дејствујућа воља Божија? Не, то је била зла воља људи. А гдје је онда оно "на све је воља Божија"? Одговор је и овдје исти: сви догађаји који зависе од слободне воље људи који нас окружују нису активни израз Божије воље. Али с обзиром да Господ може пресјећи свако дејство човјека, свако, без изузетка свако пројављивање слободне човјекове воље у односу на нас зависи од воље Божије. Господ га попушта, не пресијеца га Својом вишом вољом.

Непознати. Али ако је воља Божија толико пасивна, какво је онда уопште значење такве воље у нашем животу? У чему се манифестује брига о нашем спасењу? Гдје је у нашем животу Божији Промисао? Јер, ако је у свему потпуна слобода човјекова, а Господ само "попушта" - то само значи да Промисла, као активно дејствујућег начела, заправо, и нема. Човјек је, на крају крајева, препуштен самом себи.

Духовник. Мало си се превише залетио. Ја уопште нисам говорио да је воља Божија само пасивна: ни у којем случају. Она је и активно, дјелатно начело. Али, и пасивно попуштајући, и активно дјелујући - она је у једнакој мјери промислитељна у нашем животу.

Непознати. Молим те, објасни ми то.

Духовник. Господ не пресијеца све зле поступке човјекове, зато што би га то лишило његове слободне воље, и претварало би његове поступке у узрочно-условљене појаве, којима би узрок била сила Божија. А тиме би се уништио сваки смисао живота који је Бог створио. Јер, тај смисао лежи у слободном самоопредјељењу човјека ка добру и у сједињењу његовом са Богом као посљедици тог самоопредјељења. Али то уопште не значи да се промислитељна брига о злим људима завршава само предостављањем њима потпуне слободе, и да се брига о људима над којима се зло врши састоји само у "попуштању" тог зла. Тада би, заиста, људи били остављени од Бога и били препуштени самим себи.

Непознати. Али у чему се онда састоји, ако се допушта чињење злих поступака, Божији Промисао? Ја то уопште не могу да схватим.

Духовник. Ево, сад смо дошли до тог питања. У чему се изражава Божији Промисао када Бог попушта зла дјела? У томе, што Господ промислитељно садејствује да се она преживе на добро нашег спасења.

Непознати. Не схватам. Какво може бити "добро" од злог поступка?

Духовник. Када нам човјек причињава зло, ми под тим злом видимо само његово душевно стање, ми видимо оне побуде које су њиме управљале. Разбојник који је напао кућу учинио је зло зато што је њиме управљала његова зла воља. Али за тебе - не са тачке гледишта свијета, него са хришћанске тачке гледишта - то може да буде зло, а може и да не буде зло, у зависности од тога како ти то преживљаваш, и шта то даје твојем унутрашњем животу. И пљачка, и насиље, и остала злодјела која су ти нанесена - за тебе могу бити извор озлобљавања и разарања твог душевног живота. Тада ће злодјело разбојника и за тебе бити зло. Али иста та пљачка, и насиље, и сво бешчашће које ти је почињено, макар оно и само по себи било злодјело у односу на злу вољу која га је починила - за тебе могу бити извор великог блага, уколико га ти преживљаваш на благо својег спасења, са трпљењем, неосуђивањем, свепраштањем... Тебе су слагали, оклеветали, увриједили - то јесу зли поступци, али их ти за себе можеш претворити у источнике добра. Ето зашто су свети мученици говорили: "Ви нас можете убити, али нам не можете нанијети зла". Затвор - то је страшно зло, али, колико је људи он привео Богу. Мучење је страшно зло, али, колико је људи кроз њега постало свето. Нигдје се то не види тако јасно, као у промислитељној бризи Господа о светој Цркви. Колико ли су само зла нанијели Цркви њени гонитељи у епохи мучеништва! Али је Црква, преживљавајући све на благо своје, постала Црква светих мученика; рукама њених непријатеља, који су крв свету пролили по дејству Божанственог Промисла, створена је величанствена Црква. Много је било искушења у Цркви, и људи су често бивали поколебани дугим трпљењем Господовим. Нехотице се у њиховим срцима појављивало питање: "докле, Господе? Зашто попушташ злу да тријумфује? Зашто га већ једном не зауставиш Својом свемоћном вољом?" Али одговор на то питање у потпуности је дат у учењу о Промислу: ма какво да се зло чини у односу на Цркву - оно њу увијек води ка благу, увијек је чисти и велича. И најљући непријатељи њени, по дејству Божијег Промисла њој не могу учинити ништа, осим добра. Јер Господ не зида Цркву Своју само непосредним дјеловањем Божије силе, него и рукама непријатеља, попуштајући злу, које Црква преживљава на своје благо и на своје добро. Ето у чему је Промислитељни смисао зла које Бог попушта. Тај је смисао у очувању човјечије слободе, и у моралном задатку за сваког човјека, да свако зло које се чини у односу на њега претвори у извор моралног усавршавања и духовног својег развоја.

Непознати. Али ја опет не видим - у чему се ту испољава тај Промисао, то јест, Божија воља. Бог је попустио злу да се оствари, а човјек мора да то преживи на своје благо. Гдје је ту Бог? Све, окрени-обрни, зависи од човјека. Ако имадне снаге да на своје благо преживи зло које је Бог попустио - то ће бити феноменално. Али ако немадне - погинуће. Тако му и треба. Сам је крив. Али, гдје је Промисао? Ја опет видим само "попуштање".

Духовник. Гријешиш. Божија воља нам активно помаже у испуњењу тог моралног задатка. Да не би лишио човјека слободе, Господ не пресијеца вољу онога који чини зло, али онима над којима се зло чини Господ помаже да га преживе на своје благо. И овдје Господ задњу ријеч препушта човјеку, да га не би лишио слободе, и не рјешава умјесто њега његов морални задатак, али му ипак помаже да га разријеши.

Непознати. На који начин?

Духовник. Разним путевима. Пребројати их не можеш. Кроз све Господ шаље помоћ човјеку. Јер, Промисао Божији се не смије схватати само у негативном смислу. Господ не само да даје човјеку слободу, и не захтјева Он само од њега извршавање одређених моралних задатака. Према учењу Цркве, Господ чува, поштује и брине се за сваку човјечију душу. Сваки човјеков покрет, сваку његову мисао, осјећање, намјеру - све Господ види и све што се може учинити а да се не наруши његова слобода - ради његовог спасења - чини, по неизреченој Својој љубави и милости. Ми не знамо све путеве по којима води Господ човјека ка спасењу. Али много тога и знамо, из ријечи Божије, из житија светих, и из искуства Цркве. Сав је живот човјеков испуњен, некада и за њега самог очигледном, а некада прикривеном, бригом Господњом о њему. Нас не треба да збуњује то што Он не пресијеца увијек злу вољу и не чини добра за нас Својом свемогућом вољом. И ту је Његова милост. И ту је Његова љубав. Јер, у супротном, живот би престао да буде живот. Овако, Он, не одузимајући слободу, помаже нашем добром извољењу, уразумљујући, указујући, просвјетљујући. На наш живот невидљиво у том смислу утичу оностране силе, јер свака душа има свог Ангела-чувара, који брижно води душу ка спасењу; ту су и угодници Божији, ту је и заступништво и помоћ Мајке Божије. Господ нас Својом вољом поставља у оне животне ситуације, које нам помажу да идемо по одговарајућем путу. Он утиче на нашу душу и тајанственим, нама непознатим путевима, и кроз свету Цркву, и кроз одређене људе које шаље на нашем путу. Милост Божија према нама, недостојним, толико је безмјерна, да неке од нас зна да удостоји и непосредног дејства - у форми знамења, виђења и чудеса.

Непознати. Али ако се "зла воља" која дејствује у нама покаже јача, ако зло нисмо у стању да преживимо на наше благо? Тада Бог "попушта" човјеку да погине?

Духовник. Никад. Према црквеном учењу, активна Божија воља, попуштајући зло, увијек пресијеца оно дјеловање зле воље на нас, кроз које се ствара искушење које превазилази наше снаге. Божанствени Промисао попушта зло само због тога што оно може бити преживљено на благо нашег спасења, и зато не допушта зло које ми нисмо у стању да поднесемо. Ако је Бог попустио зло - то увијек значи да је оно у нашем животу, као морални задатак - увијек "подношљиво". Због тога и сваки човјек који га не преживи на благо - сам гријеши, и сам за то сноси одговорност пред Богом. Црква не познаје "неподношљивих" искушења. У Светом Писму се говори: "... вјеран је Бог, Који неће попустити да се искушавате више него што можете..." (1 Кор. 10:13).

......

*

Van mreže Nataša

  • *****
  • 1570
    • www.tradicionalnaastrologija.com
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #36 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:25:24 posle podne »
Nego, gde je u ovome input, a gde autput? Gde ulazi, a gde izlazi? Ako ulazi, kako ulazi da bi izaslo takvo kakvo je. Kako ti gatas po zvezdama ako je sve slucajno i ako zvezde ni sa cim povezane u coveku nisu? http://www.youtube.com/watch?v=-kt3MJBQz54 Jel' slucaj ili namet? Zar se radjamo kao tabule raze? Zar isti kapacitet da svoja iskusenja prevazidju imaju besni i zloce, sa agresivnim nagonom i oni ljudi koje nazivamo blagorodnima. Kako jednima zapalo jedno, a drugima drugo?

Nemoj da se ljutis zbog linka, podseti me na scenu tvoja frustracija.
« Poslednja izmena: Oktobar 22, 2013, 02:27:13 posle podne od strane Natasa »
astrološki tekstovi, izrada horoskopa, škola astrologije
www.tradicionalnaastrologija.com

*

Van mreže Miki

  • *****
  • 587
    • Astrologija.online
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #37 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:30:48 posle podne »

Духовник. Ја сам рекао да такав одлазак није активни израз Божије воље, али то уопште не значи да се он чини без Његове воље.

Непознати. Не разумијем.

Духовник. Божија воља попушта да се тај одлазак оствари, не пресијеца га Својом силом, и због тога ми утврђујемо истину: "све се дешава по вољи Божијој". У сваком, чак и најгорем људском поступку учествује воља Божија, с обзиром да не прави препреке његовом остварењу.

Znači Božije volje ima kao i slobodne volje, ali malo više je Božija jer i kad ide suprotno Božijoj volji to se ne čini bez Njegove volje
http://astrologija.online/

Robert Zoller:But in order for that to happen, I had to clear a lot of rubbish out of the way. The rubbish was New-Age astrology, New-Age ideas about magic, New-Age ideas about alchemy, and things of that sort. Which are all cul-de-sa

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #38 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:38:21 posle podne »
Ne ljutim se nista samo ti turaj, hehehe...Svi smo necim frustrirani, a moja se moze i ovako pokusati objasniti, zasto ne.

Tesko je Natasa ne biti frustruran kada pomislimo na Boga a 30 hljada djece dnevno umire od gladi! Tesko je ne vidjeti fatum..ali je grdje prorokovati i bivati astrolog, cini se...u sta gledas tim horoskopom, mrijeti moras, pa jos ako me tu iznevjeris Boze, bolje da me nema...lakse je biti ateista ili to nesto neoplatonista, nego Pravoslavac, nego mazohista jos to malo u zivotu sto imam a da ne prozivim nego da mi neko govori kako treba, da me smiruje...Tako da ja razumijem da je tebi i slicnima lakse pobjeci od ovoga u tvrdi determinizam.

A imas u ovom gore dijalogu aktivni i pasivni oblik slobodne volje, ako nisi pazljivo citala.


*

Van mreže Miki

  • *****
  • 587
    • Astrologija.online
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #39 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:39:53 posle podne »
Čekam odgovor
http://astrologija.online/

Robert Zoller:But in order for that to happen, I had to clear a lot of rubbish out of the way. The rubbish was New-Age astrology, New-Age ideas about magic, New-Age ideas about alchemy, and things of that sort. Which are all cul-de-sa

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #40 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:40:38 posle podne »


Znači Božije volje ima kao i slobodne volje, ali malo više je Božija jer i kad ide suprotno Božijoj volji to se ne čini bez Njegove volje

Da Miki, sve je od Boga ali nije sve blagosloveno. To je velika razlika!

*

Van mreže Nataša

  • *****
  • 1570
    • www.tradicionalnaastrologija.com
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #41 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:44:22 posle podne »
Onda je i to do Boga jer je u njegovoj nadleznosti. Ako nam svima nije dao isto u startu, ima da nas meri po individualnim kapacitetima, a ne nekakvoj nadvolji koju beremo sa grana slobodno, prema razumu. Jeste, covek je razumno bice, ali je i nagonsko. Dakle, u startu smo zakinuti da se na razum pozovemo jer su nam nagoni cesto snazniji. Dualizam na delu, solarno i lunarno. Ono, istina, cak i u razumu nismo svi ravnopravni kada pogledamo maloumnike i ludake. Eto, lunarno kod njih prevagnulo, ali oni to nisu izabrali. Nisu imali gde da izaberu.
astrološki tekstovi, izrada horoskopa, škola astrologije
www.tradicionalnaastrologija.com

*

Van mreže Miki

  • *****
  • 587
    • Astrologija.online
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #42 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:46:50 posle podne »


Znači Božije volje ima kao i slobodne volje, ali malo više je Božija jer i kad ide suprotno Božijoj volji to se ne čini bez Njegove volje

Da Miki, sve je od Boga ali nije sve blagosloveno. To je velika razlika!
Znači Bog je predvideo i činjenje u skladu sa blagoslovom i činjenje protiv. Onda je predvideo i ko će činiti protiv, osim ako ne misliš da On ima neki svoj RTS pa čeka da ga njegov Tijanić informiše u 19:30, pod uslovom da ON redovno navija sat
http://astrologija.online/

Robert Zoller:But in order for that to happen, I had to clear a lot of rubbish out of the way. The rubbish was New-Age astrology, New-Age ideas about magic, New-Age ideas about alchemy, and things of that sort. Which are all cul-de-sa

*

Van mreže boki

  • ****
  • 64
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #43 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:48:57 posle podne »
Natasa, pa to ti je ko u ski letovima, dodaje su ili oduzimaju poeni letacima ako je bio jaci vjetar, zaletiste krace!...Dakle, Sudjenje nas ceka, niko.ti nece prigovoriti za nesto sto nisi znala, osjecala, zato sto si uskracena rodjenjem, genom...vec ono sto si imala a nisi iskoristila kroz pricu o Talantima...a ti pravnik blago tebi, ne treba niko da te zastupa.  :smiley:


*

Van mreže Miki

  • *****
  • 587
    • Astrologija.online
Re: O bojama i ukusima neba
« Odgovor #44 poslato: Oktobar 22, 2013, 02:50:45 posle podne »
kakva bravura, boki zreo si za vladiku, kad kreneš da prodaješ oprost skenjačeš i Kačavendine finansiske kombinacije
http://astrologija.online/

Robert Zoller:But in order for that to happen, I had to clear a lot of rubbish out of the way. The rubbish was New-Age astrology, New-Age ideas about magic, New-Age ideas about alchemy, and things of that sort. Which are all cul-de-sa