Slaba ti je taktika razvodnjavanja. Ja sam grnostik hriscanin, a mogu i pravoslavna da budem ako neko shvati, manje vazno i nije tema ovde vec prica o nedelji. Svako objasnjenje (naravno da sam ista citala i da je moje prvobitno pitanje bilo samo retoricko) te velike supstitucije je, u svojoj sustini, gnosticko, bas kao i kodifikovanje velikih praznika. Zavisi Boki od perspektive. Svaka religija donekle drugacije promovise stvari. Gnostici su specificni u jednom, a to je da istoriju gledaju kao celovito bice koje se razvija i potom propada. U tom toku tragaju za osnovama koje su zajednicke svim tradicijama i donose neke zakljucke. Sve ostalo je stvar pojedinacne vere. Naravno, ti kao ortodoksni hriscanin ces udarati o zvona jedine istine koja se time otkriva i to i jeste uloga vernika iz tog korpusa. Nasa je vera ovo, Aristotelov kosmos, neoplatonisticka simpatika, prvi pokret i Bog na vrhu te slike. Prica o hriscanstvu se tumaci kroz gnosticke asocijacije koje sam natuknula u prethodnim postovima. Shvati to na taj nacin. Pali andjeli, ako su pali ti o kojima pricamo, proneli su daleko vise od astrologije, inicirali su ideju znanja kao takvog, utrli put civilizaciji koja je obrnuto proporcionalna duhovnom progresu. Taj proces svako od nas pojedinacno sagledava na svoj nacin. Iz tvoje perspektive mi smo zavedeni od palih andjela, iz nase, upravo si ti na takvom putu jer sledis teozofsku uravnilovku. Krst kod nas je mnogo vise od stradalnickog simbola. Vertikala je hijerarhija, horizontala je simpatika dva zakona maksime "kako gore, tako i dole". Kad dodamo krug dobijamo apokatastazu, integraciju prvobitnog jedinstva koje se u svakoj pojedinacnoj religiji tumaci na razlicite nacine. Astrologija ne prelazi te granice, ona radi u kosmosu, u sferama izmedju centralne Zemlje i Neba. Za nas je to sveto. Svako umetanje nekakvih podzemnih sfera u taj prostor, predstavlja greh. Uostalom, ovo i nije tvoja briga jer si ti, valjda, neki ortodoks pa bi ti valjalo da se manes corava posla koji se zove teozofska astrologija.